środa, 4 września 2013

ULUBIEŃCY SIERPNIA ♥

Krótko zwięźle i na temat... Ulubieńcy sierpnia :-)



1. Róż Candy Flos z firmy W7
Piękny, delikatny róż, powiedziałabym, że bardziej rozświetlacz, daje niesamowitą poświatę na skórze.


2. Róż Vintage District firmy Essence
Cudowny brzoskwiniowy zdrowy kolor.


3. Bronzer z firmy Kobo
W opakowaniu wydaje się ciemny, jednak po nałożeniu na twarz wygląda bardzo ładnie, ślicznie się mieni, dodaje skórze blasku.


4. Pomadka In The Nude firmy Essence
Cudowny kolor, kremowe wykończenie, zostanie już moim ulubieńcem na zawsze!


5. Podkład firmy Esprit w kolorze 201 Elegant Beige
Pisałam już o nim recenzję, którą macie TUTAJ




6. Tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie i Loreal False Lash Wings
Max Factor dobrze rozczesuje i pogrubia, Loreal pięknie wydłuża rzęsy.




7. Lekki krem pod makijaż Soraya
Wspominam o nim TUTAJ w jednym z postów.


8. Woda toaletowa Closer by Halle Berry
Jak dla mnie zapach jest przecudowny! Świerzy,rześki, zniewalający. Długo się utrzymuje. Jeśli ktoś lubi perfumy wpadające lekko w męskie zapachy to będzie coś dla Was.
Nuty zapachowe:
nuta głowy: ozon, dzikie maliny, lilia wodna
nuta serca: fiołek, cedr, mimoza
nuta bazy: wanilia, kaszmir, piżmo




Pozdrawiam ;-)




11 komentarzy:

  1. Ja zawsze lubiłam MAx Factor 200 Calorie, ale chyba coś w nim jakiś czas temu zmienili, bo jest (jak dla mnie) strasznie gęsty i przynajmniej mój trochę skleja rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka Essence mnie kusi.Od jakiegoś czasu szukam podobnego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak u Ciebie z trwałością szminki z Essence?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to ja prędzej czy później i tak wszystkie zjadam ale nie najgorzej ;)

      Usuń
  4. Też bardzo lubię tą szminkę od Essence, a drugim moim ulubieńcem jest jej siostra: różowa All about cake. Muszę spojrzeć na ten bronzer w Naturze, skoro trafił do ulubieńców, to musi coś w sobie mieć:) A powiedz mi, czy nie zapycha?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mnie nie zapycha, ale może też dlatego, że akurat z tym obszarem twarzy nie mam problemu.

      Usuń
  5. lecę po tusz z l'oreala i pomadkę nude essence;) obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się nad tą pomadką z essence i w końcu nie kupiłam:/ Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka Essence i bronzer Kobo to różnież moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń

***********************************************************************************************

KOMENTARZ POJAWI SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, są motywacja do dalszej pracy! ;-)

Nie musicie zostawiać linków do Waszych blogów w komentarzach. Sama często odwiedzam komentujących.

Na Wasze pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej!

Pozdrawiam ;-)
Milena

***********************************************************************************************

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...