niedziela, 29 września 2013

Essence - METAL GLAM

Witajcie! ;-)
Odwiedziłam wczoraj Drogerię Natura i natknęłam się na nowe cienie Metal Glam od Essence.
 Zachwyciły mnie od pierwszego spojrzenia! Nie mogłam się oprzeć im połyskującym drobinkom. Od razu wzięłam dwa na wypróbowanie ale czuję, że wrócę po więcej bo bardzo mi się spodobały. Kolory są śliczne! Dla tych, którzy nie lubią połyskujących drobinek mam pocieszenie - wierzchnia warstwa drobinek się wyciera i pod spodem zostaje piękny, metaliczny, błyszczący cień. Niebawem pewnie coś nimi dla Was zmaluję :-)





  07 golden up!



03 frosted apple





Pozdrawiam ;-)

5 komentarzy:

  1. Też oglądałam, ale mimo wszystko nie wrzuciłam do koszyka. Poczekam na Twoją recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuszę się chyba jeszcze na nowe cienie Catrice też są śliczne, błyszczące i metaliczne i chyba lepiej napigmentowane ;-)

      Usuń
  2. wyglądają ciekawie, na pewno im się przyjrzę na następnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie te metaliki, też ostatnio ogladałam,
    ale były już takie pustostany w gablotce i nic szczególnego mie nie urzekło;>

    OdpowiedzUsuń

***********************************************************************************************

KOMENTARZ POJAWI SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, są motywacja do dalszej pracy! ;-)

Nie musicie zostawiać linków do Waszych blogów w komentarzach. Sama często odwiedzam komentujących.

Na Wasze pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej!

Pozdrawiam ;-)
Milena

***********************************************************************************************

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...