czwartek, 25 czerwca 2015

NOWE KREDKI I POMADKI MY SECRET

Jakiś czas temu marka My Secret wypuściła nowości - robi to systematycznie co jakiś czas (wkrótce pojawią się kolejne). Były wśród nich m.in. kredki i pomadki. Pewnie widziałyście je już na innych blogach, jeśli jednak ktoś ma ochotę to zapraszam do dalszej części posta gdzie przedstawię Wam je z bliska :-)



Trzy nowe soczyste odcienie pomadek Dress Up Your Lips - ładnie pachną, są kremowe, ślicznie wyglądają na ustach, co do trwałości to zachowują się jak standardowa pomadka - trzeba je poprawić w ciągu dnia. 



I zupełnie totalna nowość pomadko - błyszczyki w kredce Kiss My Lips w 6 odcieniach. Jak dla mnie są to bardziej pomadki w kredce gdyż raczej nie mają połysku błyszczyka. Są wysuwane więc nie trzeba ich temperować i to jest na duży plus. Co do kolorów to każdy znajdzie coś dla siebie od jasnych po ciemne. Ich konsystencja jest dość kremowa.








Dajcie znać czy je macie i jak się u Was sprawują ;-)


Buziaki :-*




44 komentarze:

  1. niesamowite są te kolorki, tak mnie wszyscy nimi kusza że chyba je kupię niedługo

    OdpowiedzUsuń
  2. rozejrzę się za tymi kredkami do ust :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia! I paznokcie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę w kredce, Blueberry Mousse i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory, skuszę się na coś na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory ale najbardziej do mnie przemawiają te o odcieniu fioletu,przepiękne.
    Dodatkowo dodam,że twoje makijaże są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sprawa! Dobrze do tego pasuje też zestaw kosmetyków do wygrania w konkursie - http://bit.ly/diamentowekosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio w ulubieńcach pisałam o fioletowej kredce :) Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne kolory, bardzo odważne, sama bym się skusiła, ale nie widziałam ich nigdzie jak na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory, najbardziej kusi mnie fiolet ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pomadko-błyszczyk w kredce i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne kolorki, chociaż ja wolę trochę cieplejsze odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mają świetne kolory i długo się utrzymują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. JESZCZE ich nie mam :D Ale spokojnie, nadrobię!

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie podoba mi się ten głęboki, śliwkowy odcień. Mam już jeden podobny, ale na ustach wcale nie wygląda o wiele bladziej.

    OdpowiedzUsuń
  16. mają piękne letnie, kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten najciemniejszy kolor pomadki robi na mnie wrazenie :)) musze go obadac w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ta pomadka fioletowa jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się te kolory. Może nie wszystkie trafiają idealnie w mój gust, ale kilka z nich chętnie zobaczyłabym w swojej kosmetyczce :)
    Wydaje mi się, że widziałam podobne od makeup revolution, ale mogę się mylić, bo to już było jakiś czas temu. Ten śliwkowy jest też tak intensywny po nałożeniu na usta?

    OdpowiedzUsuń
  20. A będą jakieś próbki na ustach? Wtedy najlepiej będzie się zorientować, jak wypadają na żywo.
    I może jakaś drogeria internetowa ma je teraz w promocji? Wyglądają ciekawie, więc myślę, że warto przyjrzeć się im bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że mój facet znajdzie twój post i będzie wiedział co kupić na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje pomalowane łapki wyglądały jak tygrysek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fioletowa pomadka jest rewelacyjna! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolory wprost idealne na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne kolory, szczególnie fiolet! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dobre pomadki :) Osobiście polecam bo sama używam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne te pomadki :)
    Zapraszam również do mnie, a tam wszystko o oleju kokosowy i jego magicznych właściwościach.
    Na pewno o niektórych nie mieliście pojęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawe kolory. Każda może znaleźć coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie miałam sobie kupić ;) Chyba w weekend się po nie wybiore bo koleżanka mi polecała :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ładne kolory,jednak od zawsze uwielbiam Bourjois

    OdpowiedzUsuń
  31. Wybieram beż i pudrowy róż, tak widzę te kolory, lubię takie odcienie i czuję się w nich najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne te kolory, nigdy nie miałam pomadek z My Secret

    OdpowiedzUsuń
  33. Napewno wypróbuję :)
    http://kiciaxe.blogspot.com zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Testowałam i potwierdzam że są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawe kolorki tych szminek <3

    OdpowiedzUsuń

***********************************************************************************************

KOMENTARZ POJAWI SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, są motywacja do dalszej pracy! ;-)

Nie musicie zostawiać linków do Waszych blogów w komentarzach. Sama często odwiedzam komentujących.

Na Wasze pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej!

Pozdrawiam ;-)
Milena

***********************************************************************************************

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...